Reklama zewnętrzna. Poznaj swoją grupę docelową i inne podpowiedzi

1. Grupa docelowa

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, niejednokrotnie podświetlane bilbordy albo znaki na zewnątrz budynków w celu promowania produktów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jak przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje też bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy oraz znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to wielkie plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg albo innych obszarów o dużym natężeniu ruchu, które przeważnie reklamują produkt bądź usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.

2. Trafna lokalizacja

Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest bardzo ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję i największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu powinien składać się na rodzaju reklamowanego artykułu lub usługi, grupie docelowej i budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę dużo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz także dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się świeżymi ideami na reklamy zewnętrzne

Twórcze pomysły na reklamy zewnętrzne są znaczące, żeby wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna z najbardziej udanych kampanii była realizowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który znajdował się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, ponieważ była tak różna od tego, co robili wszyscy inni.

Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie i jakże dać im wartość, której jeszcze nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy towar, możesz chcieć zareklamować go w nowy sposób, by ludzie zauważyli to, gdy idą ulicą lub przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.